bland annat ... ;)

Hallooj :) ,ska börja med o berätta lite om gårdagen (söndag).
Igår så blev dt att åka med mamma te stallet med erika känns som om
det var 80år sen man var där,gillar jue inte hästar så speciellt mkt men ahha;)
kollade iaf när mamma o sen erika när dom red på häästen,seen blev dt heem
o drog ut med moppen en stund med Erika;) Sen blev dt piizza (Y)



  Eriika riideer på hästaaa ! :)



idaag: imorse var vi tjejer i klassen på ungdomsmottagningen på druvan ahah ganska dryygt,bara snackade o grejjs .... -.- Sen blev dt ta bussen tbx te skolan o då hade man väl engelska soom gick ganska sekt, sen Luunch ,, Bild = såå jävla dryg problemet är att jag inte alls kan måla o nu ska vi måla av en konstnärs bild, bra o ta Picasso oxåå ahah, o bildläraren som blir grinig åt allt men så äre ahah ;) sen hade vii idrott då, blev friidrott grymt trååk. Efter dt blev dt hem dra ner te mammamed madde hämtade lite grejer o körde upp moppen te pappa...;)Sen såå gjorde jag o madde kladdkaka med vaniljsåås, mums ahah,så då tjocka vi i oss det samtidigt vii kolla på film, o nu har jag precis sakt hejdå te madde;)
bliir väl snart sängen för mig, aja pööss!;)


biiild från somras elr vad man kan säga hahaa;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback