Dålig uppdatering...

Hellu, förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag ska bättra mig(Y) men iaf imorse när jag vaknade fick ja se jätte stoora spindlar, precis brevid sängen och jag fick damp , ahha för spindlar är verkligen det värsta jag vet, usch! Vågade inte heller döda dom haha,såå jag tog täcket och gick ut och la mig i vardagsrummet,(Den fegis som jag är) men så vaknade jag väl efter 13:15 nångång, Men då funkade inte internet på min data så kunde intte blogga då, så du fixade jag mig och packadeihop saker jag skulle ha med till mamma, så kom hon och hämta mig o simon då.

o nu sitter jag här o har ingenting att göra, o juste jag skulle fråga er om
vad ni tycker om piercing i överläppen? för jag funderar på om jag ska ta, men som sakt är inte riktigt säker än, beror ju förstås på om mamma o pappa går med på dt, och vet inte riktigt om det skulle passa på mig men jag får fundera .... (men inget jag tror kommer bli av ) ahahh




Kommentarer
frida kusinnnn

nej emelie inte piercing i läppen! låter som världens mamma/moster men du är så sjukt söt ändå utan det!



2010-08-09 @ 16:57:47
A

inte piercing , du är fin utan !:)



2010-08-09 @ 17:58:15
nadja

fin du är! :)



2010-08-10 @ 17:48:08
alex

gör piercing :)



2010-08-11 @ 12:50:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback