=)

Heej, sry för att jag inte blogga något igår men ja pallade inte riktigt.
Men iaf igår drog man till ikea med Madde o Pappa köpte lite grejer,
sen så drog vi in till veromoda o köpte ett par byxoor:), efter dt så blev
det hem o fiixa lite grejer, Sen så fick man höra att ngn hade krånglat med
nån ledning här på krp så, vi hade inget vatten häär ett tag. men efter en stund
kom det tillbaka. o sen drog jag o madde in o spelade wii o grejs, somnade väl
runt halv6 igår, så vaknade runt halv 2 . Idag vet jag inte va ja ska göra riktigt
men nu ska jag ta ngt o äta pööss ;)

Kommentarer
sara

hej emelie :) har tittat in på din bloggg ett tag och undrar om ny header och team kommer?:)



2010-08-07 @ 00:52:56
Emelie Solsten

Svar till Sara: håller på med headern och temat så det kommer:)



2010-08-07 @ 01:10:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback