halloj ;)

Häääj, börjar blii lite dåålig på att uppdatera igen men det är bara för att
jag inte har något speciellt o vet inte riktigt vad jag ska skriva då .
Men iaf så blev dt att somna ganska sent igår egentligen vare tänkt att
jag skulle lägga mig tidigare men så blev dt inte för kunde inte somna, så
man somna väl runt 5 nån gång ahaha, vaknade typ 10 över 2 imorse av att
brormin kom in o sa att jag skulle gå upp ahah (A) så då gjorde jag dt fixade
mig sen har jag bara pluggat en liten stund och kollat lite tv, eftersom dt är
inget bra vääder o öser ner regn :S töörliigt men såäre, imorrn blire att tagga
för prov igen så får vi se om jag klarar dt elr inte ahahh ;), efter dt kanske dt blir
att åka med mammmssiii till bergvik elr stan o kolla lite grejer , se om man hittar
något(A) men dt beror ju på om hon kan och har luust , ahha aja men nu ska jag
fortsätta plugga. Men ni fåår hare bra såå länge , // pööss ♥

Häär får ni en gammal bild på miig när jag var brunettt ;)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback