Nyduschad

Hejsan, har precis kommit ur duschen o ska snart blåsa o platta håret,
jag har verkligen värdens träningsvärk i överkroppen, eftersom jag och
madde nördade wii här om dagen, o så klart boxades vi i spelet såå har as
ont i armarna och  i ryggen ahha, men så är dt iaf ;)

Jag kan inte fatta att dt typ bara är tvåå veckor kvar till skolan börjar , det
är ju fan sjukt. Sommaren har gått enormt fort och jag vill inte att den ska
försvinna. men iaf så börjar man ju 9:an så då kan man ju tänka att man bara
har ett år kvar.Men har verkligen ingen lust för att gå upp tidigt på morgonen
igen.men så äre iaf, inget man kan göra åt, ahah aja men nu ska ja fixa håret
kmr kanske in en bild sen // pöösspåer


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback