Rixfm igåår

Heeejsaan :)
jag pallade inte blogga mer igåår eftersom jag bleev så enormt trött efter rixfm ahha :) Men dt var iaf enormt kuul, träffade lite fooolk o vi gick mest runt , somsakt när man hörde dom ropade upp erik gröönwaall fick vii typ damp, men vi orkade inte tränga oss in mellan allt foolk, o sen Eric Saade !! :)<3 iaf såå vare en härlig kväll. :) Idag vet ja inte riktigt vad som häänder men kanske ska till väse ikväll med madde o ha lite kuuul :),annars vet jag inte faktiskt blir nog att plugga oxå Teoriprovet äär ju på onsdag ;O det kmr jag lugnt inte klara men aja, omprov finns (A), men dt hade ju varit gött om man fick det avklarat aja såå kan det va, men nu ska jag fiixa miig, hare braa pöööss :)





tyväärr fick man inga bra bilder på Erik Grönwall, ;(,
men det får ni leva med hahah <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback