Bilder från Liseberg mm

Heeej!
Som sakt så blev dt Liseberg förut , och jag tror att det aldrig har varit såå mkt folk nån gång när jag varit dääär förr, sheeit :O, Stog i köö för att få åkband i ungefär 50 min, i väärmen. HHAh jävlar va suur man va. Sen såå tog alla köer till karuselerna ungefär över 30 min på varje. Och när man skulle åka balder fick man stå en timme.Men när det blev senare försvann lite folk och man kunde börja ååka ganska mkt , Jag,madde,Emma och Erika bestämde oss för att gå in i Gasten! O vi hade räknat med att några skulle gå framför oss i gasten men så blev dt inte utan madde fick gå först sen jag,emma,erika o sen två killar. Fyfaan vad vii skreek , jävlar. men Det var enoormt kuul asså hahh:D,o sen när klockan började bli runt 8 drog vi oss hemåt ;)
Nu kommer dt massa biiilder !



Madde ooch erika :)


    Emma




         Bror min och Jesper(låtsasbror)






 HAHAHHA
















   (Y)

Kommentarer
Andreas

Fin du va då:)<3



2010-07-28 @ 02:30:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback