Inte gjort så mkt sen sist jag skrev..

Heej ! ;)
Jag har inte gjort så speciellt mkt sen siist jag skrev, har kollat på nån film
som hete Sebbe (en svenskfilm)och den var faktiskt ganska bra,värd att se.
o nu laddar man hem nån film som heter Disturbia som Nadja tipsa miig om:)
den verkar iaf vara en bra film, så dt blir att kolla på den sen elr så blire imorrn
nångång. Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer? men jag får väl hitta på
något. Och jag börjar blii riktigt orolig för om min navelpiercing håller på att
stötas ut :O, ååh dt vill jag inte jue, ja vill inte ta ur den. För staven börjar synas
och känns som om huden mellan hållen blir mindre,Men det är bara att avvakta
för jag vill verkligen inte taa ur deen, uusch . Men iaf hare bra // pööss



      Gammal bild, fråån förra året :)   Madde&Jag

Kommentarer
Elin

Den åker alltid ut lite när den håller på att läka ;)



2010-07-30 @ 01:05:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback