Mobilen funkar ej ! -.-

Heej, ahhah nu äre så att min mobil inte fungerar o jag vet inte varför o då fick jag ta min gamla mobil så jag får inte in några bilder på datan, :/så bilderna från Liseberg får jag lägga in lite senare när jag har fixat in bilderna :)Men iaf idag blev det att vakna upp hos madde fixade sig o sen vid 9.50 blev dt att ta bussen ner till Bergvik,blev att köpa två linnen, (Y), sen så drog vi hem te min pappa o packade lite grejer o sen kom mamma o skjutsade oss ner te henne , o då blev det att jag o madde tog cyklarna ner till Örsholmen, blev att sola och tog första doppet, kaalllt vare hah :), sen drog vi hem o käka mat o grejs.O nu har precis madde dragit hem så nu sitter jag här o ska nog börja plugga så jag nån gång kan ta det dära moppekörkortet .  /// heejdååe ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback