Liseberg -10

Heej, äntligen har jag fått in bilderna från Liseberg så här kmr det liite bilder oxå
ska jag berätta liite :)

Det började med att åka ifrån karlstad kl.8 o var framme på Liseberg runt 11.10 ,
sen så sprang vi från karusell till karusell,  träffade massa av sköna främmande folk, fast vissa kanske var lite föör mkt hahah, menmen dt ska vi inte gå in på:)


         i spegelhuset ahha ser sjuuk ut :O


       HAHAHHAH, fyyfan :), måste ju bjuda på sig själv:)


                              haha Balder


 Flumride haha , en ganska så rolig historia om den här bilden :)
 efter vi hade åkt den skulle vi köpa kortet som togs när vi åkte
 säger te en kille som jobbar där att vi vill ha kortet sen när han
 ska ge oss den så säger han aah Modelerna i båten o vi bara hahah
 okkkeej ?:P o då köpte vi bara en bild, sen kom jag på att jag oxå
 ville ha den bilden så då går vi tbx o säger att vi vill ha en till.
 o han som jobbar där frågar om vi e säkra på att dt e den bilden vi bah jaa dt är den, Han bara men jag visar den här *värdens skärm*, sen hör man en kille som bara ooh,kolla. madde vänder sig om o kollar haha, o killens kompis knuffa te han, o han tog sig i håret o gick hahah :) men iaf den som jobba där börjar snacka som fan, tyckte ni om den bilden?ni får komma hit oftare o ta såna bilder, den blev riktigt het o ja vet inte vad.
Menmen dt var iaf en aas sköön dag vill dit igen (A)

Kommentarer
Anonym

Dåligt med uppdateringar.....



2010-07-06 @ 08:18:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback