Första advent

Idag är det söndag och det är första advent , glöm inte att tända första ljuset vettja haha:D, inte alls långt kvar till jul nu, vad får man i julklapp tro? :o, ahha men iallafall idag mår ja inte sådär jätte bra, var ju ute igår i kylan med kompisar, men imorse när ja vakna så hade jag världens huvudväärk, förskyld och ont i halsen. Gör skit ont att svälja fyfan, jag hatar detta ! känns som om jag har feber oxå,Så idag blire bara att vara hemma o ta det lugnt för orkar inte göra ett piss idag. På tisdag slipper jag skolan, föör då drar vi till Ullared !! :D, Kommer bli fett med najs, längtar. Ska man ta och köpa julklappar därborta också, extra billiigt (A), anledningen till att vi åker på tisdagen är ju att det är inte lika mycket folk där som det kan vara på helgerna:D, så det blir väl kul, det är väl bara bilresan man kanske inte är så glad i men . ;)




Kommentarer
tutten::)

köp en till mig också då:(



2010-11-28 @ 22:18:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback