rubrik`?

hejsan, har precis kommit hem från praon typ, Som tur var så var det mycket lugnare idag på dagiset men fortfarande joobbigt somsakt. Var ute o buussaade lite med två småtjejer verkligen jättesöta, bad mig göra massa snöbollar som jag senare fick på mig hahaha! :D såå då var ju andra dagen av praon avklarad iallafall :) Sen blev det att dra sig mot skolan för man skulle fotas för man är luciakandidat då ska man ta kort på sig o sen sätta upp i skolan, också röstar dom andra eleverna om vem som blir lucia iår. hahah o jag vet att ja inte blir men ändå ';), oo uussch korten blev inge bra alls ahhaha!! sen skulle man gåå hem, o så vare värsta stormen så jag nästan flöög iväg haha neeejdå, men blåste ganska mkt :)  aja men nu ska ja fiixa lite puuss! ♥


bild från google

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback