Hejjsan ! :D

Hejjsan har precis fixat miig,vaknade typ 20 över ett idag ahah ! :D Blooggade inget mer igår eftersom jag blev fett tröött efter att gått typ 6 km med tuana (fettsaknadvän) ahah fyyfan, mina ben bara värkte då vet man att det behövdes iallafall hahah ! :) Vi gick typ te Lidl o köpte glass haha liiv, sen gick vi vidare mot kroppkärrs sjön satt där ett tag o bara snacka om allt som hänt o grejs snacka typ en timme där. Sen drog vi oss vidare hemåt. Var hemma typ runt 21:45. Värd kväll iallafall :), Men somsakt ja vaknade 20 över ett oxå kmr pappa in o säger att han ska dra o köpa piizza, haha så dt blev att trycka i sig lite pizza som frukost. Inget ja hade föredragit ahha ! usch. Men om 45 min typ drar jag mig mot universitetet för att möta Felicia Sigren sen tar vi bussen o drar oss in mot stan. Idolerna ska tydligen vara på stan idag klockan 18 så det vill man ju inte missa ! :D Så det blir väl kuuliigt! :D








Kommentarer
tutten::)

fett soft vare:D:D(Y)



2010-11-13 @ 16:40:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback