Dag 15 - Mina drömmar

hmm jag har ganska många drömmar faktiskt, men alla
kommer jag inte på just nu, men kan ju säga några=)

♥ tex, Åka utomlands!! det är en dröm jag verkligen har, har
aldrig varit det. Därför vill ja det, till ett varmt fint ställe ! skulle
inte vara fel det? :)
♥ Hitta kärleken
♥ Gå ut högstadiet med bra betyg
♥ 
En annan dröm är att jag vill (när ja är äldre) skaffa en man
och barn o ngn liten sööt huund i ett hus/radhus o bara leva lyckligt.
♥ vill få 2-3 barn i framtiden
♥ Ha ett bra jobb med bra lön
♥ Få uppleva massa utav oförglömliga minnen med mina vänner

Vet inte hur många drömmar ja har, men alla vill ja inte ta upp här:)
O drömmar kommer och gåår, man får nya o vissa har man inte kvar längre.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback