Dag 17 - Mitt FavoritMinne!

Ett minne som jag aldrig glömmer och som jag saknar så
jäävla mkt det är Dana 2009. En fotbollscup i Danmark.
Det var så otroligt kul därborta, även om matcherna vi
spelade inte gick sådär jätte bra, så vare gör kul.
Det blev mer att vi siktade in oss på killarna ist ahaha!
Discot som var därborta var också väldigt kul , att dansa
med massa som pratade annat språk än vi var lite wierd men
engelskan fungerade ju;) man lärde sig också att lära känna
tjejerna i laget lite mer under dom här 7 dagarna.
Allt var så otroligt kul därborta o skulle göra allt för att åka tbx
till den tiden igen.... Men Ångrar lite grann att jag slutade sen i Fotbollen,
eftersom jag saknar alla tjejoor i laaget o har typ inte så mkt kontakt
med ngn av dom längre.!♥ Men det blev som det blev, fotbollen
tog helt enkelt för mkt tid från skolan för mig;/

DanaCup 2009 = Ett minne för livet



saknar!


















Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback