skriver lite

varför ska jag alltid behöva bli suur elr vad jag blir
över såna här saker. Nämner inte vad.vad kan vara felet.
Har ingen att snacka om detta med heller, vill det inte hlr.
Håller alla mina tankar och känslor inom mig för
att jag gillar bara inte att prata om det.
Men lika bra att skita i det bara. men menar hur lätt är det då?,
förstår att ni inte fattar vad ja skriver just nu eftersom ja
inte förklarar vad det handlar om. Man känner sig inte
heller behövd av någon heller.Alla vännerna glider ju ifrån mig också. ''iaf dom flesta'' 
fan ska jag göra. Längtar så otroligt mycket till gymnasiet då jag äntligen kan få börja om träffa nya o 
underbara vänner. För ja vet att jag kmr det.
ååh! men det är ju så jävla långt kvaaar!,Men ja längtar så otroligt mycket.
jaja var bara tvungen att skriva av mig lite....



Made a wrong turn
Once or Twice
Dug my way out
Blood and fire
Bad decisions
That's Alright
Welcome to my silly life


Kommentarer
Lilla Jag

Hoppas verkligen att en å annan tar åt sig nu då.......



2011-02-18 @ 22:06:47
Lilla du

Jag tror någon söker uppmärksamhet, annars bra o snygg blogg!



2011-02-19 @ 10:49:37
Anonym

förstår vad du menar..



2011-02-19 @ 12:18:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback