Dansuppvisning idag!

uuussh vad trööttt jag är ;o

har precis duuschat o ska snaart börja fiixa håret inför dansuppvisningen.
Hade ju genrep imorse vid 10 o åkte därifrån vid 11 o sedan drog jag mej
till solariumet i staan o solade ungefäär 20 min sen blev det hem :)
Dansuppvisningen börjar ju somsakt 16.00 o vi ska nog samlas 15.30 ungefär.
Sheeit inte så jätte nervös än, men jag looovar det kommer !;o
vet iaf att det är ett steg jag inte kan, men ja får väl göra mitt bästa haha o
inte hoppas att ja tappar bort mig alldeles för mkt. Får se om det kommer in
bilder elr video från det sen beror på om mamma o pappa har med sig kamran;)

bjuder på en bild från föörsta dansuppvisningen , två år sedan tror ja ?:)
ser inte såå mkt men äändå


oxå kan jag bjuda på förra årets dans som vi visade upp ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback