godkväll!

hallojsan ! :)
Kelly tyckte att ja skulle slänga in ett inlägg så då gör jag det hiih.:)
Trodde jag hade sovmorgon imorgon, men glömde bort att vi har
ju mentorsträff 09:10... fan ! jag som ville sooova ! =)
-
Men iallafall skolan var najs idag, fast lektionerna är ju dryga.hehe.
På luunchen satt vi o snacka med några skööna snubbar som går Estet,
tror ja hahah ... Joo skojj hade vi hahaha. Men hade fan ont i höövet
efter allt snack.. Oxå ska engelskaläraren vara så jobbig, det döödar mig :)
Men iallafall så äre, var tänkt att ja skulle träna även idag men nää det
blev inget. Men på fredag efter skolan drar jag mig till F&S o springer på
lööpbandet, var ett tag sen men nu köör vi ! =)
.
Men nu ska jag faktiskt ''föörsöka'' stänga av datorn o sooova.
Men vi hööres imöörra ! =) pööss!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback