shulahop!

blir nog inte att träffa madde idag,  hahaha aaaja .:D
Men jag skulle ändå fiixa grejor. Ska färga håret på Emma och sedan kolla
om ja kan fixa spanska lääxan, om det nu går hahaha.
Juuste ja , hahah Kelly tipsade mig om Cue Club som har premiär
här i karlstad, nöjesfabriken den 4 november.
Och dit kommer det då några artister , det är även ngn sorts ''fest'' eller vad
man kan kalla det, för dom under 18 år. Och det kostar typ 160 kr:o
Ganska dyyyrt. Men är rätt så sugen ändå. Det är ju ett tag kvar så:)
,
Hhah jag har även blivit beroende av ett spel på Facebook, skräll.
och det är ju The Sims, hahaha fan :( kan verkligen inte dra mig ifrån
datorn, nääästan så illa är det.
Eller jag menar hur många gånger om dagen loggar man egentligen
in och ut från facebook? hahah en massa gånger iallafall :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback