om gårdagen!

Drog mig tidigare från min avslutning för att hinna till jesper.
Hälsade&grattade där några vänner, nu har ni gått ur grundskolan iallafall ;)
Efter det blev det hem, sov en stund med Emma haha tröötta... Sen drog vi ner till örsholmen med Andreas,Filip,David,Anton & Pontus, idioter som badade! Och en idiotvän som Anton slängde ner mig i vattnet med kläderna på, om jag frös när jag skulle cykla hem? haha det kan du ge dig fan på att jag gjorde... ååå -.- Aja så kan det bli när man säger att man inte vill bada, då åker man i iallafall. Sen på kvällen kollade vi lite på fotboll, hatar det, haha... men emma&andreas är väl rätt insatta. Drog ut träffa Anton&Pontus, sen drog alla till Anton o kolla film. Och runt 03.00 drog vi oss hemåt. Så rätt så bra början på sommarlovet. Känner att det blev lite väl mycket text nu så ska sluta skriva, puss!
............
gladtjej.se
tröötta killar


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback