regn igen?

Vädret suger ännu en gång, hade planer att dra till båten o sola idag, men det sket sig haha!
Drömde en väldigt konstig dröm inatt där en snyygg lärare bjöd några i klassen på öl. Han hade typ allas mobilnummer också skulle han typ ringa till någon som satt i klassrummet och den personen han ringde till skulle få en öl. Haha o självklart eftersom det var min dröm, så ringde han till min telefon och ja fick en öl? haha WTF?

Väldig konstig dröm om jag ska vara helt ärlig, haha älskar att drömma!
Aja har iallafall precis duschat och ska snart fixa mig, får se om man drar upp till krp och träffar några kompisar, beror mest på vädret. Bloggar senare puss!

Kommentarer
Malin

Hej, allt bra? :)

Svar: Hej, jadå bara bra, självdå? :D
Emelie Solsten



Blogg: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
2012-06-29 @ 15:34:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback