Español

Har just nu spanska, jobbar enskild medan läraren snackar betyg med en person i taget. Längtar inte tills min tur haha.... Iallafall idag är jag verkligen råtrött, men bara 3 dagar kvar sen är det lov, kan inte längta mer. Behöver en BREAK från skolan känner jag. Men kommer avsluta den här veckan med ett prov i svenskan, så idag efter skolan blir det till statsbiblioteket och plugga med Malin. Pluggar mycket bättre när jag inte sitter hemma, blir så lätt distraherad av datorn och ja allt. haha. Sen ikväll drar jag nog och tränar om jag hinner, men det gör jag nog. Får se om jag vågar mig på ett dans fuego pass själv, eller om jag får ta löpbandet igen. Men nu blev det mycket text, puss!♥
Bild i repris

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback