I'm Back!

 
Efter en vecka av helvete, jobbiga nätter/dagar/morgonar, usch fyfan, länge sen jag kände mig så sjuk. Men nu äntligen, äääntligen kan jag säga att jag mår mycket bättre, så skönt! Var endast i skolan en dag den här veckan, varit hemma 4 dagar, haha rekord för mig. Ja man kan ju bara säga att mitt år som 18 inte kunde börjat så mycket sämre? Haha men då kan det ju bara bli bättre, det är ju så man ska tänka.
 
Idag var det egentligen den dagen jag sett fram emot mest, kanske i 2 månader har jag taggat inför den här dagen. Det var planerat att vi skulle ut på krogen, tempel för första gången idag, men tyvärr eftersom jag är fortfarande lite sjuk och vännerna inte heller känner sig på topp, så får vi helt enkelt ta det en annan dag då alla känner sig bra. Lite tråkigt ändå att sånt här händer när man verkligen sett fram emot något, menmen det är så det är helt enkelt. Får tagga inför en annan dag istället, haha! :D
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback