lite smått förbannad

 
Precis haft en diskussion om gymnasiearbetet som vi ska ha nu i trean och jag kan inte rå för hur förbannad jag blir varje gång jag hör ordet gymnasiearbete och dess innebörd. För det är ju självklart att vi 95:or ska vara som små testkaniner som dom kan börja allt nytt med, det såkallade gymnasiearbetet är mycket svårare än vad de har varit de tidigare år då det har kallats för projektarbete. Det såg man ändå fram lite till, iallafall jag, då fick man hitta på roliga saker + att man fick jobba tillsammans med några och t.ex. hålla i nattinnebandyn, nattfotbollen osv. Men nu är det tyvärr inte lika lätt längre och dessutom så ska studentresan drabbas av detta. Men förhoppningsvis så löser det sig så man kan få åka på den där resan, för det är ju något man ändå sett fram till ända sedan man började på gymnasiet, så den resan ska ske, så är det bara!
Nej men var bara tvungen att skriva av mig "lite", blir aaarg.... Menmen det är väl bara att försöka gilla läget.


 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback