Uttråkad

 
Hallådär!
En riktigt uttråkad tjej som skriver nu, känner ni för att göra mitt liv lite roligare så kan ni väl skriva. Jag har verkligen ingenting att göra för tillfället. Men imorgon åker jag iallafall in till stan eller bergvik, känner att jag är i behov av lite nya kläder och sen blir det antagligen träning på kvällen, kör på ett SkivstångIntervall pass igen, då jag vill få lite armmuskler som jag verkligen inte har.
 
Sen på måndag kör jag igång med 5:2-metoden får väl se om jag klarar av det, är väldigt tveksam faktiskt.. då jag hatar att gå hungrig.. haha. Men ni ska veta att den här metoden inte direkt går ut på att banta utan att istället få kroppen i en hälsosam balans, om man då skulle tappa något kilo så är det ju bara ett plus. Många som har testat detta känner sig piggare och fräschare. Så detta skulle nog vara bra för mig.
 
Btw skriv på kik om ni känner för det: EmelieSolsten
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback