Home!

 
Blev att skippa skolan idag, var nog bäst så skulle jag tro.
Så sitter hemma med huvudvärken och lyssnar på musik. Tänkte ta ett kort på mitt hår snart så ni kan se resultatet, blev väl inte en jääätte mega stor skillnad men ändå. Ska snart ta en promenad med hundarna och sen borde jag egentligen sätta mig och plugga, men haha det vet jag inte om jag känner för. 
 
Sökte ett sommarjobb igår på kbab, det sommarjobbet är nog inte riktigt min grej om man säger så. Men om man kollar på lönen man får från KBAB och lönen man får från Komunen, så är det en väldigt stor skillnad. För hos KBAB kännar man 93kr/timmen och hos Kommunen 55kr/timmen, vad är då mest värt?!. Om man får mer pengar på ena stället så känner jag att det lugnt är värt det. Förra sommaren fick jag bara runt 4500 kr.
Det tog ju slut på nästan 2 veckor.
 
Och sen ska jag även anmäla mig som funktionär på Putteiparken.
  
Menmen får väl se vad det blir för sommarjobb iår, det är ju ett tag kvar somsagt ;)
Men är det någon av er som har börjat fundera på något sommarjobb?
 
#lastyear
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback