Gårdagen!

 
Nyårsafton, trevligt sällskap, god mat, tolvslaget, fyrverkerier på sandgrund =  En lyckad kväll
 
Mycket kommer hända det här året, jag blir 18 år i april, myndig, på väg mot vuxenlivet (kan medge att det skrämmer mig lite), körkort,(!) börjar mitt allra sista år på gymnasiet, mer ansvar, studentfester, träffa mer bra vänner. Så jag hoppas året blir bra, känns iallafall som det just nu.
Men hur som helst så måste det bli bättre än 2012.
 
Tyvärr ingen nyårskyss iår heller, men fick en på "kinden" iallafall av ngn random? haha emm japp okej.
Får hoppas på att man får en riktig av en bra kille nästa gång ;)
Efter fyrverkerierna på sandgrund gick vi till torget och träffade lite vänner, random folk  och bara stog o snacka, väldigt trevligt och roligt folk ute haha.
 
Tack för en bra kväll!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback