Sometimes I miss you

 
Söndagen är snart slut, skola imorgon, samma sak varje gång och självklart är ångesten över skolan över mig som vanligt. Så sjukt mycket att göra, men jag orkar inte bry mig om det just nu. Drog iväg imorse och kollade på ännu en innebandy match, brodern Simon spelade, blev en förslust trost att de hade övertaget i stortsätt hela matchen, sen tappade dom typ allt i sista perioden, stod 5-5. Sen var det endast 5 sekunder kvar av matchen och motståndarna gör mål. SKRÄLL, haha väldigt ovanligt.
Så kan det vara och en sur emelie på det haha! Menmen det var en bra match iallafall.
 
Nu har jag precis duschat och ska kolla på några fler avsnitt av Pretty Little Liars, (skräll).
Sen tänkte jag sova och avsluta söndagen.
 
 

Kommentarer
.

saknar dig

Svar: ...<3
Emelie Solsten



2013-01-29 @ 20:36:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback