Fuck torsdag!

 
Idag är det en sån där dag då jag bara har lust att vrida upp musiken på hösta nivån i hörlurarna, krypa ner under täcket, bara försvinna in i mina drömmar och griiina... Haha. Just nu vid det här tillfället känns livet så sjukt jobbigt, har hur mycket som helst i skolan så jag inte längre har någon koll.... Mina eftermiddagar spenderas framför en hög med papper,skolböcker, extra mattelektioner och inlämningsuppgifter, med en massa jävla deadlines. Jag försöker samtidigt hinna med träning, kompisar, övningsköra och plugga teori inför körkortet, som jag så gärna vill ha så snart som möjligt. Kan någon förklara för mig vart fritiden tog vägen? Ingen lust för allt detta plugg längre. Sommarlov skulle passa perfekt nu!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback