kära torsdag:

 
... måste nämna att jag inte kan hata dig mer än vad jag gör just nu.
 
Torsdagar är den värsta dagen på hela veckan, vaknade upp imorse med en god ångest och ville helst bara ligga kvar under täcket och drömma mig bort till en bättre värld som består av happiness, inge plugg och inga bekymmer (Hakuna matata). Men var tvungen att gå upp och ta mig tillbaka till verkligheten. Ut i kylan till en dag i skolan som håller på från 8:40-20:00. Idag hade jag även prövning i Mattekursen 1B. Jag hade inga stora förväntningar av provet eftersom jag inte hunnit lägga ner mig så mycket på pluggandet. Men det kändes helt okej. Ni skulle aldrig förstå hur jävla glad jag skulle bli om jag äntligen klarade det förbannade provet.
Men vi får helt enkelt se på resultatet sen, hoppas på det bästa! 
 
Bjuder på två webbcam-bilder
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback