Måndag igen då.

 
Måndag igen då, kul osv..
Fick tillbaka samhällsprovet som vi gjorde för drygt två veckor sedan, kan säga att jag hade en jävla tur den här gången. 18 poäng skulle man ha för att vara godkänd och 18 poäng fick jag. Taaack! Blev så sjukt lättad av att jag inte behöver sätta mig ner och plugga inför ett omprov, ännu en börda lyftes från mina axlar. Två prov den här veckan och jag hoppas verkligen att jag klarar dom. Dock har jag ju inte börjat plugga än, men jag ska.. Haha. Är ju trotsallt ledig imorgon, så min lediga tisdag får vara uppbokad för plugg och ett träningspass.
 
Åkte och tränade efter skolan med Emma, känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon.
Men träningsvärk skadar ju aldrig. 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback