Onsdag

 
Precis skickat in en arbete inom grafiskt, äntligen har jag det klart, skulle annars vara inne senast imorgon. Men då kan jag iallafall fokusera på att plugga inför samhällsprovet som jag har imorgon, så direkt efter teorilektionen blir det hem sätta sig med musik i öronen och plugga. Roligt!
 
En bra nyhet idag iallafall, var att jag lyckades få ett D på mitt senaste spanska prov, som jag trodde skulle gå åt helvete. Läraren sa till och med att jag var på gränsen till ett C, faaan.. två poäng ifrån, inte kul. Men får ju lugnt vara nöjd med ett D känner jag haha :)Som ni kanske har läst tidigare så är ju inte spanska mitt favoritämne.
 

#gammalbild

Kommentarer
Kelly

hahahah shiiit den bilden asså...

Svar: hahaha skoja inte!
Emelie Solsten



2013-03-06 @ 19:27:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback