Random fakta:

 
  • Jag kan vara rätt dålig på att höra av mig (vet inte varför haha)
  • Jag har förändrats mycket som person sedan jag började gymnasiet
  • Jag kan byta humör från glad till sur på en sekund eller tvärtom
  • Jag älskar utekvällar med mina fina vänner
  • Jag är riktigt trött på skolan
  • Jag är besatt av att borsta håret, måste kunna dra fingrarna genom det
  • Jag har aldrig varit utomlands, dvs aldrig åkt flygplan
  • Jag längtar efter studentresan,balen och studenten, men är riktigt orolig över framtiden
  • Jag är rädd att jag inte kan få barn
  • Jag har aldrig varit riktigt kär 
  • Jag älskar att sova efter skolan och brukar ganska ofta göra det
  • Jag har ett beroende till serier och även filmer
     

Kommentarer
emma

Varför är du rädd för att inte kunna få barn? :/

Svar: Eftersom jag så gärna vill ha barn i framtiden så är jag rädd för att jag kanske inte kan få det, att det typ skulle vara något som var fel...
Emelie Solsten



Blogg: http://forskalle.blogg.se
2014-02-25 @ 19:41:05
Emma

Men uscha, så ska du inte tänka! Jag önskar dig alla lycka iallafall och hoppas att det går bra! :)

Svar: Taack, dsm! :)
Emelie Solsten



Blogg: http://forskalle.blogg.se
2014-02-26 @ 15:08:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback