Söndag 2/2-14

 
 
Helgen har varit en riktigt chill-helg faktiskt, tagit det lugnt och slappat. Men kan vara skönt ibland det med. Klickade precis hem ett par jeans och en tröja från Nelly, fick ju studiebidraget i fredags, så något måste jag ju få köpa ;)
 
Förövrigt är jag är inte alls taggad för en ny vecka med plugg, men det brukar ju vara så. Ångesten över gymnasiearbetet ger sig inte heller, men inte konstigt när jag knappt har börjat med skiten. Så ska väl försöka ta tag i det nu under veckan, men vi får väl se om man gör det, haha. Men tänkte nu sätta på Catching fire, som förövrigt är riktigt bra, innan jag ska försöka söva. Godnatt på er!
 

Kommentarer
josefine

jätte snygg klänning i headern :)

Svar: Taack :)
Emelie Solsten



Blogg: http://josefinenorman.forme.se
2014-02-02 @ 23:00:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback