Körkort!

 
Äntligen, äntligen kan man släppa all stress som har tagit så mycket energi.
Gjorde teoriprovet i tisdags och igår hade jag uppkörningen. Gissa om jag var nervös?! Fyfan...Men jag klarade båda delarna på första försöket, vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle göra. Har varit så negativt inställd inför båda proven då mitt självförtroende inte ligger i topp när det gäller att köra. Men det slutade ju bra haha! Och när man väl satt där i bilen och hade uppkörningen så tänkte jag bara, nej, nej nu kuggade jag.. fan.. det är kört..
 
Sen efter uppkörningen när man satt i bilen och väntade på vad han skulle säga, så tänkte man, fan vad sjukt det vore om man fick körkort nu. Sen hör man "du är godkänd". Alltså den känslan... går inte att beskriva... underbart! Nu behöver jag inte ligga med näsan i körkortboken varje dag och jag kan slänga bort "övningskör-skylten". För nu är det bara att köra!:D
 
Sen på kvällen blev det ut och fira med fina brudar!
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback