Om fredagen

Hejj, igår så var det ju sista dagen på Praon, och då fick jag va med dom Små barnen alltså jag och Felicia byte. Gick rätt så bra, dom är ju för sööta när dom dansar och sjunger till barnlåtar. Men ibland blire ju lite jobbigt när dom bråkar o grinar. Menmen, var lite ledsamt faktiskt att säga hejdå till dom barnen man tagit hand om nu i 5 dagar, såå gulliiga fick iallafall ett antal kramar när man skulle gå därifrån, såå söta! Men på måndag blire tillbaka till skolan igen, oo uusch orkar fan inte. ahah jaja så blire iallafall. Men efter att vi hade sakt hejdå till dagisbarnen, så drog vi hemåt . Sen vid 4:ra gick jag o möte Felicia o då skjutsade hennes pappa oss till bergvik. Hon har fått en liten hamster såå jag måste verkligen dit och kolla på den ngn dag :D, hihi, Men iallafall vi hade gör kul på bergvik, tiden gick gör fort ahhah!;o, hittade julklappar till iallafall Emma o Eriika, kanske blir ngt mer till dom men vi får se :), sen tog vi bussen hem, sen blev det idool ! Idag har ja inte gjort ett piiss, gick inte upp ur sängen förens en timme sedan haha kände inte för det. Men iallafall ska snart äta o sen kanske det blir ut en stund , Puss! :D

AHhah vi lekte lite med Lego på Praon, så bjuder på
Min o Felicias snygga legosak, hah ;P





Kommentarer
Felicia

hahah den äär juu så heet åxå ;O

hahahah



2010-11-28 @ 12:25:54
Emelie Solsten

sv: hahah lugnt att den är:);o



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2010-11-28 @ 12:55:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback