- shuu!

Skolan idag flöög på. Lång håltimme som Jag och kellan dröjde ut , hehe kom typ 2 killar som satte sig ner vid oss börja snacka om typ hur vi kan gå hem säkrare på kvällen,utan att behöva vara rädda osv.osv. Hehehe vi blev även medlemmar, hahah bra va?! Helt sjukt. Fick oxå reda på om t.ex en 20-åring blir straffad för grovt våldtäkt så får den ungefär 4:ra år i fängelset , och en om en 18-åring gör precis samma sak får den bara 2 år?.. Anses det vara mer okej om en 18-åring gör det eller? Borde vara exakt samma straff !
.
Aja efter den lilla pratstunden, hittade vi Kelly's kompis Linus o hängde med han en stund innan vi drog oss till Bowlingen, inte fel att bowla på idrotten inte haha!Körde med Sofia,Kelly,Malin och Eddie :D fast jag söög... men nu ska jag duscha o grejs sen ska jag plugga. Vi hörs!
..

.

Kommentarer
Kelly

emelie nejnejnej.. ser ju ut som jag går som värsta mongot... :( och så ser man hur dålig jag är :( sluuuta .. <3



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-11-21 @ 21:28:31
Svar te kelly:D

sv: ahaha du ägde ju Kelly, <3 :D



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2011-11-22 @ 17:53:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback