- I feel so fucking good! =D

Söndags:
Så drog jag till bergvik med Felicia, det var hur länge sen vi träffades
så vi tyckte att det var dags. Och det var skojjigt. :)
Köpte då även en tröja,örhängen och en koofta, naajs!
-
Igår:
Var hur nervös som helst att gå till skolan 10:15 för vi skulle ha
ngt läxförhör ja inte kunde. Men det visade sig att det inte var så svårt hahah.
Men direkt efter läxförhöret fick vi sluta o då var klockan runt 10:40.
o våran nästa lektion alltså idrott skulle börjar 14.00, dryyygt
så vi fixade så att vi fick inställd idrott . fan va göött!
Så drog till stan med Kelly o hängde runt där ett par timmar, myysiigt.
Hemåt sov en stund, drog till gymmet med Erika o sen kollade man på Idol o slappa.
-
Idag:
Drog till skolan fast egentligen hade man ingen lust pga spanskan.
Men jag klarade av en 2 timmars lektion ändå med spanska , ;)
Resten av dagen drog bara på, slutade 13:50.
Hem och jag som sakt somnade som vanligt i säängen och nu sitter jag här!:)
-
bilder från i våras.

Kommentarer
Felicia

vi måste ses snart igen tycker jag :D

och jag hade jätte roligt i söndags :)



2011-09-21 @ 18:52:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback