- home !

Hemma efter en hyfsat kväll, hehe träffade lite nytt folk. Alltid trevligt det. Men iallafall så blev det Jag,Tuana,Simon,Pontus,Kim,Ellen och Smilla tror jag dom heter?:) Började med att man drog ner till stan med Tuana o Simon, där träffade vi Pontus and other people. Gick till BK en stund sedan drog vi oss till Nöjes, för att invänta Cue Club. Dock var det inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara och det var väldigt många männisch som var småååå -.-, menmen det gick bra ändå. Hade ju dom bra personerna med mig som gjorde Cue Club bra! Oxå var ju såklart Medina där! Nu är jag gör trött, men som vanligt så kommer jag inte sööva än, skräll. Är verkligen DÖÖÖÖ hungrig, fyfan... Men vill inte ställa mig i köket o krångla med det nu när alla sover. För har dock bara käkat frukost idag,, får käka mööe till imorgonen heheh.mums!
.
Imorrn blire träning. Dans Fuego, ngt nytt pass på F&S, BLIR superskojj !
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback