blir bara att vara hemma idag ;)

jag känner verkligen inte föör att blogga ,för jag vet ju inte
vad jag ska skriva, ska försööka bättra mig iaf.Men idag händer
dt nog inte så mkt blir väl bara att vara hemma o tare lugnt, igår så
kollade man på Eclipse som man hade laddat hem redan sett den en gång
men nu ville Emma o Erika se den oxå så då kolla vi på den:)
Stöör oss så grymt mkt på Edward,o tycker att Bella väljer helt fel val!
Jacob är grymt mkt snyggare o varmare än Edward som är såå grymt blek
och snackar alltid om att han e så farlig för henne, han kan ju för fan knappt
kolla på henne utan att dt ser ut som om han ska äta upp henne hahah elr vad
man ska sääga  ! jaja:) ahah nåt jag får damp på iaf ;)



          

 me liike :)♥♥♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback