slappdag=)

kom hem för ett tag sen , slutade egentligen 13:20 men drog te hallen o kolla på när dom i klassen körde Frisbeeturneringen. Mötte andra skolor, jag valde att inte va med eftersom ahha ah jag är sämst på det :D, Men vååran klass vann ialllafall, vii är ju bääst hahah! Lektionerna idag blev bara en massa betygsnack o spela spel. Sen sista lektionen var det dans, o eftersom nästan hela klassen var borta. så vare bara 6 tjejer kvar så dåå blev det att vi dansa ragga, fett naajjz :D Behåller precis samma betyg i So;n men kunde höja mig ännu mer sa hon, (1 VG utav 4):S. Sen på musiken fiick jag Vg men kunde där höja mig te mvg ifall ja klarade ngt mer på mvg-nivåån :D aja nog snackat om det, bloggar sen !



Jag o madde för ett tag sen haha ;D smääxigt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback