TeoriProvet bokat

Nu har man fått bokat en tid för Teoriprovet äntligen , så provet blir att göra om två veckor. Ja jag vet att ja kmr faila iaf första gången men vad då , hur ska lyckas att få minst 52 rätt av 70 frågor , jaja blir väl stenhårt plugg. Men gött att dt äntligen är bokat.

Idag så vakna man runt 2 drog ut i solen o solade, sen blev dt ut med båten en stuund, vi har köpt en ny grejsimojs som man åker bakom båten (eftersom den förra gick i sönder), men somsakt den nya vågade ja tyvärr inte åka på, *lätt att ramla av *, för jag hatar djuupt vatten där man inte nåår , men dt är väl nåt ja måste klara aav jue :O, haha amen iallafall sen blev dt hem fixa sig o sen ut o äta med familjen, mys (A), sen blev dt ut med kompisar ;) O nu sitter jag här med älsklingen Erika (låtsassyster) med en varsin data o snackar en massa (A) ,, haha blir nog att spela sims ett tag snart:),som sakt ja börjar bli nööörd igen :D -.- Men imorrn hoppas man på sooool (A)


ahah bara älskar att kolla på gamla bilder.. :O
   Erika  o   Jaag :)

     Hittade denna oxå , tog den förra sommaren 2009 ;)
Fråån höger: Jag,Emma,Madde och Erika :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback