Hemma fråån väse :)

Heeej , nu är man äntliigen heeeemma :) blev att man stannade över hela helgen ist pallade inte riktigt åka hem igåår (A) Vi har haft enormt kuul hela helgen men ibland kanske det var lite smååtråkigt men det måste man ju ha oxå. inte värdens bästa väder direkt heller reegn oo mooln, skulle varit lite roligare med sool :), men iaf när vi var däär borta såå spelade vii kubb hihi, badade i poolen träffade lite foolk och hade det mest mysiigt :), Men igår kväll vare noog roligast ahahh,tror att vi inte hade tråkigt en sekund :) Joraa när klockan blev runt halv 3 på natta börja dt väl bli lite dryygt menmen.

joo juste vi skulle gå te nån guunga 2 km boort, men när vi vääl var där så hade nån bräänt den gungan,så hela guungan var aaav :O hahh gissa om man fick damp,, (A), aja men iaf sen tog vi skogvägen hem,stannade vid nån strand en stuund:),  inatt blev viii extremt rädda asså, haha vi hade en lampa tänt i rummet men så skulle madde gå upp till sin sääng ( våningsäng)

så sääger hoon : Slääck lampan när jag är uppe dåe
Jag : Jaa :)
(lampan slääcks)
madde: vafan , kul emelie jätte kuul --.--
jag : hah ee maddde :O jag släckte inte lampan ;O
(madde går ner för stegen o testar andra lampan , den funkar inte, springer till min säng o hoppar upp i den)
viii fick adhd hahah :), även om vi fattade efter en stund att strömmen hade gåått ;)


o sen imorse så vakna vi runt halv 1 o märkte att dt regna men drog ut o bada i poolen iaf :) Sen vid kvart över 4:ra såå åkte vi mot busshållsplatsen och tog bussen heem, och säger bara en sak : suuurgubbe, omg haha han som körde bussen fyyfan va suuur sheeit aja men iaf nu ska jag inte skriva mer då kmr ni bli trötta haha, men nu kmr det massa biiiilder , o eeego bilder :D










   pizza älskar viii haha (A)






      Hahahah skooog :O









       hahahahah :o, handduken ivägen











                       //pppöööss(A)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback