dålig uppdatering

dålig uppdatering i know. Men jag ska försöka koncentrera mig på skolan nu framåt. För det lär jag behöva. Men jag slänger väl in nåt inlägg sådär ibland. Skolan idag var som vanligt fick tbx matteprovet o som tur va fick jag godkänt o det trodde ja verkligen inte. såå det var ju bra , fast ja kan ju bättre;) ahahh Efter det drog ja mig te tandläkaren , ahhah o ah ja visste att ja skulle ha ngt hål så självklart hade ja ett . Ahhah mitt första hål. Aja det ska man iallafall laga snart då, kommer göööra ont juuu ';O usch. Aja sen drog ja te tre och lämna in min mobil eftersom den fuckar upp sig igen. Så nu har man en gammal låne mobil -.- , Kollade sen på brormins innebandy träning sen blev det hemåt o nu sitter ja här. Paradise hotell nu efter dt blire plugg. Sen Desperate Housewivies. Pööss!:)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback