så blir det!:)

var ju på sundstagymnasiet imorse o kollade in samhäll... ;), verkar vara en bra skola, Fatta ttyp ingenting om  vad han snackade om (studievägledaren) massa poäng o lalal. Men annars låter det ju bra. Vet ju inte riktigt vad jag vill bli så då blir nog Sam mitt förstaval. Andra o tredje har jag ingen aning om än, men vi får väl se. Sen blev det att ta 3:an hemåt. Sen väntade man på att felicia skulle komma tbx från hammarögymnasiumet. Drog te skolan o åt, o sedan mot praon. Efter praon blev det hemåt och byta om o dra siig mot dansen :), och tydligen ska vi ha dansuppvisning på Frödingskolans Fritidsgård nästa fredag 3/12 ;o, ahha lyyckat säger jag bara. vii får väl se hur det gåår ahahha! :D


eego bilder...







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback