faail på so-provet :S

hääjsan, dagen har varit joobbig efter som so-provet gick inte som jag hade väntat miig, fick värsta hjärnsläppet när jag såg pappret framför miig. Gick inte att tänka överhuvudtaget, fast ja vet att ja kunde vissa frågor egentligen. Men min hjärna fungerade inte, så jag failade totalt. för ja vill ju få vg, men efter dt här provet får ja nog nöja miig med ett g iaf, jaja såäre.....blev bara så suur , för att ja skulle kunnat fiixa detta !  menmen.....
aja men sen så fick man väl gooda nyheter på no:n fick veta vad vi fick på no:provet o som sakt såå fick jag VG på provet, så ah jag blev glad :D, för jag har aldrig fått ett vg på nåt prov i no:n ,, såå där är jag iaf nööjd :), aja men nu mååste ja äta nååt, är verkligen skiit hungrig nu !!  bloggar sen

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback