hmm....?

hääjsan idaag så vakna man typ halv ett (A), fixade mig inte förens klockan blev runt halv 3, blev dåå att fixa o stääda rummet, för det sååg ut som ah jag vet inte vad,grejer överallt iaf var det;P, men jaja efterdet drog jag ut en stund med en massa, gjorde egentligen inte så mkt men. Sen blev dt att dra ner till Mamma snackade med henne medans hon fiixade min utväxt,;), men ah allt är inte borta men det ser ju bättre ut än innan iaf.. sen såå snackade vi lite om vilken gymnasium ja ska välja, oo jag har verkligen ingen aning, det är ju fan aas svårt att bestämma siig. Börjar fåå lite små panik häär... men det lutar ju mest mot Sam... eftersom ja vet inte vad ja riktigt vill bli än, så antar jag att det är nog det bästa valet för mig.men sen så finns det ju olika inriktningar man kan välja o dt får man ju fundera på. aja men nog om det ;),imorrn får vi se vad som häänder, men just nu sitter man framför tv:n o datan med morötter,dipp och driicka grejer dt !! ♥



bjuder på en egobiild


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback