Nyss kollat på film: Frozen , (uusch)

Har precis sakt hejdå till Madde, kollade påå världens äckligaste (elr vad man ska sääga) film, oo fyfan kan bara säga att den ser jag inte iigen ! det kan jag fan inte göra ahha !, Tror jag gick ifrån filmen kanske 4 gånger för det blev för mkt ahhah. Satt verkligen o skreek med madde för att det gjorde såå jävla ont i kroppen , för att man verkligen sååg hur ont det gjorde på dom. !! haha ah se den om ni vill , men om ni inte gillar såånt såå kolla inte hahah uusch!! Flimen hete iaf Frozen, , aldrig sett en sån här film med en sån känsla fyyfan!,aja nog pratat om den. Imorrn har vi spanska proov inte tränat ett skiiit ja fattar inte ändå. Blir bara nööjd om man når ett Godkänt i det ämnet sen räcker dt för mig . Måste göra klart Hk- lääxan oxå,, aja , bloggar sen puss!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback