det visste man inte? :p

Vet inte riktigt varför men jag är bara såå jäävla glad juust nu ;), ahah men gud ja måste berätta vi hade ju No förut o då hade Johan (läraren) fixat massa frågor om sex o samlevnad, ooxå skulle jag jobba ihop med Bawan, haha asså ni skulle sett frågorna så jävla sjuka :O, o inte visste jag att vänster bröst är oftast större än höger? ahah vafan men så vare tydligen sa han,så ah ahaha;) sjuuk dag, på idrotten hade vi orientering gick då med Elin och Feliicia, ;) för att vara orientering så vare faktisk ganska kuul idag, egentligen hatar jag det, menmen;) sååäre nu ska man kolla om man hittar nån bra film,om ni har tips på nån bra så äre bara att kommentera ? ;)sry att ja inte tar såå mkt bilder längre, men fastnar inte på bild nu för tiden ahha:O,och bra att Daniel Norberg gick vidare i idol föresten,,, !:D


                 Ussch snart vinter o snöö :S

Jag o Felle, vintras, skiidor med skoolan;)




Seexiiga hjälmar verkligen -.-

 puuuss!♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback