blev ut en stund förut ;)

heejsan,, inte gjort så mkt idag utan dt blev bara ut en stund,
med en massa föölk. ;), vi gjorde inte direkt så jätte mkt men ah,
o nu sitter jag o funderar på om ja ska byta blogg eftersom ja inte
får upp nån statistik på den här bloggen och ja orkar inte ha en blogg
där man inte vet hur många dt är som besööker, så isf blire devote.se
man byter till, men om jag gör dt såå skriver ja ju såklart på den här
bloggen att jag har gjort det;),, oxåå bloggar ja ju inte lika ofta längre
men jag ska faktiskt försöka bättra mig igen ahah ! :D
aja men nu ska ja fiixa lite,bloggar sen puss!!♥

Kommentarer
Hannah

om du har blogg.se så är det klart att du kan se statistiken? du får vara aktiv och kommentera andras bloggar så ska du se att statistiken höjjs :D



Blogg: http://haannnahk.blogg.se/
2010-09-20 @ 18:07:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback